piatok 26. júla 2013

Original bag with fantasy

Milujem originálne veci, ktoré so sebou nesú príbeh alebo podnecujú moju fantáziu. Presne taká je aj táto perfektná taška, ktorú som objavila úplne náhodou. Okamžite som sa do nej zamilovala a bez rozmýšľania som si ju kúpila. Urobila som naozaj dobre, pretože sa do nej zmestí naozaj obrovské množstvo vecí, čo sa naozaj často hodí :D.
Navyše podnecuje rôzne zábavné komentáre okolia. Každý koho poznám na ňu našiel iné využitie od doktorky až po bankovú lupičku :D
Kedže som historik začala ma zaujímať jej príbeh. Kto ju asi mal? Prečo sa jej vzdal? To som bohužiaľ nezistila, ale podľa značky- Originale Al Pacino predpokladám, že to musel byť niekto s veľmi dobrým vkusom :D
Takže ďakujem ti dobrá náhoda za perfektnú tašku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára