pondelok 22. decembra 2014

DIY: Vianočný veniec

"Na tie dvere treba niečo dať, však idú sviatky," panikári mama. A má pravdu o dva dni sú Vianoce a moja sviatočná nálada sa ešte poriadne nedostavila. Tak som nelenila a niečo pekné som jej na tie dvere vyrobila :D


Máte chuť si niečo podobné vyrobiť?
Budete potrebovať: kartónový alebo polystyrénový veniec, plsť, nožnice, perličky alebo koráliky, trblietky, stužky, lepiacu pištoľ/lepidlo a motúzik. Všetko pekné a trblietavé, čo doma nájdete :D.


Začala som výrobou malých bielych ružičiek. Nič som nemerala len som si rozdelila A4 na približne rovnaké štvorce, z ktorých som potom vystrihla slimáčikov a potom ich lepiacou pištoľou nalepila priamo na podklad.



Nakoniec som pridala ešte pár zelených vetvičiek, aby som to trošku oživila :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára