utorok 6. augusta 2013

Posedenie "U kubistu"

Možno viete, možno nie, ale pred týždňom v Bratislave otvorili nové bistro U Kubistu. Včera ma tam zobrala moja najlepšia kamarátka Monika, ktorá si toto miesto už stihla obľúbiť (netuším ako to robí, že o všetkom vie :D). 
Najprv som nevedela kam ma to vedie, bo do tejto časti starej Bratislavy veľmi nechodím, no asi robím chybu. Zvažujem preto, že po tejto príjemnej skúsenosti možno začnem :D. 
Aby ste si to vedeli predstaviť, tak toto príjemné bistro sídli v nenápadnej kubistickej budove, zo začiatku 20. storočia a vo vnútri vás privíta jednoduchý interiér s drevenými lavicami, nedbalo rozmiestnenými knihami a dvomi nástennými maľbami. 
Tento "holý" interiér na mňa pôsobil trošku nedokončene (ale ako som sa dočítala na ich FB, tak sa bude ešte dokončovať), ale na veľmi sľubný začiatok. Na moje počudovanie bol personál bol veľmi prívetivý a dodával miestu naozaj nezabudnuteľný ráz s veľkou dávkou elegancie.
Paparazzi pohľad z ulice: U Kubistu bystré bistro :D


Nedokončený interiér naplno vynahrádzal zaujímavý nápojový a jedálny lístok (myslím len v dobrom :)) s prímesou inteligentného humoru a vysvetlivkami, ktoré nám padli vhod. Niektoré jedlá som totiž v týchto končinách ešte nemala tú česť ochutnať. 
Posmelené rozpáleným mestom a netradičnou atmosférou tohto bistra, sme si zvolili džbánik zázvorovo- uhorkovej limonády. Názov vo mne vyvolával všeličo, no chuť bola veľmi osviežujúca a uhorku, ktorej som sa obávala, nakoniec nebolo ani cítiť. O jej prítomnosti svedčili len jej nenápadné plávajúce odrezky. 
Boli sme také vyprahnuté, že sa najprv pilo a až potom fotilo :D.

Napokon sme neodolali ani zaujímavému jedálničku a objednali sme si. Ja som mala čokoládové brownies so šľahačkou a čokoládou a Monika šalát so saccou (tie malé trojuholníky). Obe sme si pochutnali :D.

U kubistu nás teda nesklamali a určite nás tam ešte niekedy zazrú :D.
A ešte posledná fotka usmiatej Moniky, ktorá sa veľmi potešila, keď som konečne dofotila a mohla ochutnať zo svojho šalátu :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára