pondelok 26. augusta 2013

Wonderful holiday in Banská Štiavnica

Moje sny o dovolenkovom oddychu sa naplnili, aj keď som už vôbec nedúfala :D Prežila som teda niekoľko krásnych dní v Banskej Štiavnici, v príjemnom penzióne Kremenisko. V tomto meste som ešte nikdy nebola, ale počula som o ňom len samú chválu a myslím, že oprávnene.
Banská Štiavnica je príjemné mestečko ukryté v zelených Štiavnických horách. Panoval tam neuveriteľný pokoj, ktorý dokázal človeka upokojiť do pár minút. Ešte sa stále sa cítim uvoľnená a mysľou prepojená s týmto nezabudnuteľným mestečkom, ktoré mám v pláne ešte veľakrát navštíviť.
Okrem nekonečného množstva miest, kde sa môžete prechádzať alebo robiť turistiku, táto oblasť ponúka veľa múzeí venovaných banskej minulosti tejto oblasti, ale aj perfektný kultúrny program. Tento týždeň tam bol napr. jazzový festival Jazznica, ktorý sem prilákal nadšencov jazzu z celého Slovenska :D
To bol aj jeden z dôvodov, prečo som tam bola aj ja.
Pozrite si moju mini dovolenku v skratke :D (fotografie z festivalu však nemám :(

Same photos from my vacantion in Banská Štiavnica

main street



inspiring interior
 place for lovers
map of historic buildings
 mine adit

 perfect antiquarian
beautiful panorama of the city
 New castle in Banská Štiavnica
 manor-house in St. Antol

 one of the many lakes
 famous teahouse

 and guest-house Kremenisko with excellent kitchen and beautiful nature. I was very satisfied.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára