štvrtok 19. septembra 2013

My fashion day II/ Bratislava Design Week 2013


Design Week je v plnom prúde :D a ja som v siedmom neby, bo každý deň mám možnosť vidieť niečo nové a krásne. Dnešný deň som venovala slovenskej móde a videla som módnu "prehliadku" :D.

Výstava a predaj lokálneho dizajnu
kultúrne centrum Kontakt, Ventúrska 12

 Svoju dnešnú módnu púť som začala v kultúrnom centre Kontakt. Je to nový priestor umiestnený v bývalej parfumérií. Dole je kaviareň a hore menší výstavný a predajný priestor. Čakali tam na mňa tieto krásne modely, doplnky, fashion knihy a štýlové recyklované stoličky.

perfektná stolička

 Dana Kleinert

 Dana Kleinert

 Parazit
 Parazit

Fashion Marš
Módna prehliadka v uliciach Starého mesta.
Dnes to v uliciach mesta žilo módou. Svoju tvorbu, na tomto netradičnom prehliadkovom móle, prezentovalo päť slovenských návrhárok: Zlatica Hujbertová, Dana Kleinert, Puojd, Andrea Pojezdálová a Lenka Sršňová.
 Zamiešala som sa medzi všadeprítomných novinárov a niečo málo pre vás nafotila :D 
Monikaaa chýbala si mi tu :(







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára