štvrtok 7. novembra 2013

How to find your own fashion style

Nájsť svoj vlastný štýl nie je ľahké, ale nie nemožné. Vyžaduje to chvíľku času a poriadne zamyslenie sa nad tým, kto ste a ako chcete, aby vás vnímalo okolie.

Moja koláž z výstrižkov.

1. Môj šatník (my wardrobe)
Začnite vo svojom šatníku a hľadajte tie veci (oblečenie, doplnky, šperky), ktoré sa vám najviac páčia. Potom si položte otázky ako: Majú rovnaké znaky alebo patria do nejakého štýlu? Mohol by ma niektorý kúsok odzrkadľovať alebo som to ja? Ak ste nič nenašli nezúfajte, zamyslite sa nad tým, čo vašim veciam chýba a čo by vo svojej skrini chceli mať.

2. Aký mám životný štýl? (What is my lifestyle?)
Ďalšou otázkou, ktorú by ste si mali položiť je: akým životným štýlom žijem? Strávite veľa času v práci, chodíte do prírody, do spoločnosti, ... ? Aké oblečenie vlastne v šatníku potrebujete? 

3. Kým chcem byť? (Who I want to be?)
Máte ujasnené, ako chcete, aby vás ľudia vnímali? Cítite sa ako intelektuálka, romantička, umelkyňa, rockerka, profesionálka alebo všetko dokopy? Možno je to ťažká otázka, ale kto vlastne ste?
Ak to ešteneviete, možno vám pomôže bod 4.

4. Inšpirácia (My inspiration)
Inšpiráciu nájdete naozaj kdekoľvek: na ulici, v časopisoch, vo filmoch, na internete, ... . Treba len chvíľku hľadať a svoje výbery si nezabudnúť niekam ukladať. Môžete si vystrihovať obrázky z časopisov a vytvoriť si tak "knihu" vlastného štýlu alebo si urobiť koláže a pripnúť si ich na nástenku, kde ich budete mať stále na očiach. Ak nechcete míňať peniaze na časopisy, vyskúšajte napr. Pinterest, kde si môžete prezrieť milióny obrázkov a uložiť si ich do svojich albumov. Takto po pár hodinách alebo dňoch uvidíte, čo sa vám naozaj páči a kam by ste sa chceli módne uberať.

5. Toto som ja, vážení ... (Dear, this is me ... )
Ak ste zistili, aký štýl sa vám páči, čo takto ho posunúť ďalej a pridať k tomu svoju osobnosť? Zamyslite sa nad tým, čo máte radi, akú hudbu počúvate, čo čítate, aké sú vaše obľúbené farby a vzory, ... . Buďte jedinečné a bavte sa :D.

6. Nakupovanie (shopping)
A dostali sme sa k poslednému bodu. Nakupovanie môže byť tým najstresovejším, čo pri hľadaní svojho štýlu zažijete :D. Zároveň dáte zabrať aj svojej peňaženke. Nezúfajte však, vždy môžete zájsť do lepších second handov alebo outletov, kde zoženiete kvalitné a jedinečné kúsky za prijateľné ceny.
O nakupovaní si prečítate viac v článku: Some tips how to buy clothes

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára