nedeľa 24. novembra 2013

Prvýkrát na Bazáre II

Prvý Bazár <3 som nestihla, a tak som bola veľmi zvedavá na jeho pokračovanie :D. Zaujal ma nápad predať alebo darovať oblečenie/veci, ktoré nepotrebujete a urobiť tak radosť sebe, či svojim najbližším :D.

Hneď pri vstupe ma privítala priateľská atmosféra skupinky kamarátiek, ktoré predávali nepotrebné oblečenie, šperky, topánky, knihy, ..., jednoducho všetkého, možného aj nemožného :D. Nikdy neviete, čo na takýchto bazároch nájdete.

 Dievčatá si dali na prevetraní svojich skríň naozaj záležať. Možno si robili miesto na nové kúsky po Vianociach :D 

Ceny boli naozaj symbolické a ako to už na bazároch býva, dalo sa aj dohodnúť :D
 
Na Bazár ma pozvala profesionálna make-up artistka Vanda, ktorá ma pred pár mesiacmi zasvätila do tajov jej remesla :D. Ani tu nezaháľala a robila radosť všetkým, ktoré mali záujem.


 
spokojná organizátorka Vanda

Prišli aj profesionálne šperkárky,
ale našla sa tu aj pekná bižutéria
A ešte niekoľko ilustračných fotografií :D



Ďalší Bazár III <3 sa bude konať v januári a predávať alebo nakupovať môže prísť každý :D O jeho dátume vás budem určite informovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára