sobota 21. decembra 2013

Dobrý trh v Starej Tržnici

V čase posledných predvianočných nákupov, a to konkrétne dnes, sa konal posledný tohtoročný Dobrý trh. Svoje priestory mu prepožičala vynovená Stará tržnica, ktorá v tomto chladnom počasí nahradila zvyčajné miesta konania v uliciach Starého mesta (Jakubovo námestie a Panenská ulici).
Ak ste na Dobrom trhu ešte neboli, tak vedzte, že ste prišli o produkty a výrobky rôznych kvalitných a šikovných malovýrobcov, domácich producentov, ale aj kreatívnym predajcov z celého Slovenska. Nesmúťte však, Dobrý trh sa bude konať aj na budúci rok :D.


Tak, ako inokedy, Dobrý trh prilákal opäť veľa predajcov, stovky nakupujúcich a nezabúdajme na hordy všadeprítomných zvedavcov.

Nikoho so strachom z davov by som tam veru neposlala :D.

Ak ste tam neboli možno vás poteší pár stánkov, ktoré ma príjemne oslovili :D
V množstve stánkov ma zaujal tento farmársky obchod Farmička, ktorý je neziskovým internetovým projektom a združuje rôznych domácich producentov snažiacich sa opäť priblížiť a zachovať tradičné kulinárske, pestovateľské a chovateľské tradície v regiónoch Slovenska. Držím im päste :) Aj ja mám radšej domáce produkty, ako tie umelé zo supermarketu.
výrobkov, produktov, služieb a remesiel malých domácich producentov v regiónoch k spotrebiteľom po celom Slovensku - See more at: http://www.farmickaobchod.sk/?p=297#sthash.QpLiLD6m.dpuf
výrobkov, produktov, služieb a remesiel malých domácich producentov v regiónoch k spotrebiteľom po celom Slovensku - See more at: http://www.farmickaobchod.sk/?p=297#sthash.QpLiLD6m.dpuf
kulinárskych, pestovateľských a chovateľských tradícií - See more at: http://www.farmickaobchod.sk/?p=297#sthash.QpLiLD6m.dpuf
 Handmade čokoláda s rôznymi príchuťami a kvalitnou belgickou čokoládou. Mňam :D
 Moje obľúbené starožitnosti a spomínaní obzerajúci zvedavci :D
 Čajový dom s originálnou čajovou keramikou a voňavými čajíkmi.
Aby som neukazovala len kreatívcov, tak tam boli aj mnohí farmári a pestovatelia so svojimi kvalitnými slovenskými výrobkami.
 Ilustrované delikatesy predstavili tvorbu slovenských ilustrátorov, grafikov, tvorcov kníh a časopisov o kultúre.
 Jedlé ozdoby na slávnostný stôl :)
 Starú Bratislavu na pohľadniciach priniesol zapálený zberateľ.
 Originálne zápisníčky Remini s veľmi dobrými cenami, ktoré maľuje usmiata slečna vľavo.
 A môj úlovok s hláškou "Uf, asi mi praskne hlava", čo sa v tomto období úplne hodí :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára