streda 8. januára 2014

Natural Make-Up Remover

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo všetko je v kozmetike, ktorú denne používame? Myslíte, že sú tam len dobré látky, ktoré nám pomáhajú? Ja som sa preto rozhodla začať pomaly s nahradzovaním kozmetických výrobkov za prírodné, ktoré si doma sama pripravím a budem tak presne vedieť, čo obsahujú :D

Dnes začnem s prírodným odličovačom make-upu (aj na oči), ktorý vlastne ani netreba špeciálne pripravovať :D, stačí si odliať z fľaše (extra) panenského olivového oleja do poháriku alebo fľaštičky a máte naozaj účinný odličovač s mnohými pozitívnymi účinkami. Aplikácia je jednoduchá, buď si natriete olej rovno na tvár alebo si ho dáte na vatičku :D

 
Olivový olej má veľmi dobré účinky na pokožku, hydratuje ju a dodáva jej vitamíny A a E. Môžete ho preto použiť na suchých miestach, na celej pokožke. Ja som ho vyskúšala aj na mojich suchých pätách a som naozaj spokojná. Už žiaden krém na nohy, ktorý aj tak nepomáhal :D.
Ďalšími plusmi je, že pomáha aj proti starnutiu pokožky (toto ešte overiť neviem, ale časom uvidíme :D) a je cenovo dostupný.

Po ďalšom pátraní som narazila na vylepšenie, a to v podobe pridania hamamelovej vody. V recepte radia zmiešať olivový olej a hamamelovú vodu v pomere 1:1/2 a poriadne pri každej aplikácií pretrepať.
Doteraz som sa s touto ingredienciou nestrela, ale zistila som, že čistí a sťahuje póry a je dobrou pleťovou vodou pre mastnú pleť a pokožku trápiacu akné. Môže sa používať aj na bežné čistenie a osvieženie pleti, pretože pokožku nevysušuje. Stojí trošku viac, ale dá sa kúpiť v lekárni alebo na internete.
 
Ak sa vám recept páčil, dajte mi vedieť, či ste vyskúšali :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára