sobota 26. apríla 2014

Bartender course continues: Party & Study

Včera som si opäť príjemne zaspomínala na barmanský kurz, ktorý som absolvovala minulý rok. Prihlásila som sa totiž na prednášky a workshopy, špeciálne pripravené pre bývalých kurzistov, prezieravo spojené s občerstvením a koktailovou afterparty :D

Na túto akciu ma zlákala hlavne téma prednášky s názvom "Molekulárna mixológia", ktorá ma zaujala už počas kurzu. Na nete som si už dávnejšie našla niekoľko tutoriálov, no naživo to bolo oveľa pôsobivejšie. 

 Coca colové guličky
Cuba libre so suchým ľadom a horiacim apsinthom na tanieri.
Ďalšia zaujímavá prednáška bola venovaná írskej whisky a jej správnej degustácií. S jej históriou, výrobou a vôňami, ktoré môžeme v pohári cítiť, nás zoznámil ten najpovolanejší a to ambassador Jamesona na Slovensku.


Posledná prednáška bola venovaná novým trendom v barmanstve a novým koktailom s prazvláštnymi konzistenciami a chuťami (slaninová), ale aj zaujímavými obmenami klasických koktailov ako je Mojito alebo Cuba libre. Najviac ma zaujali čajové koktaily, ktoré by som chcela v najbližšej dobe vyskúšať. Určite sa o tom dočítate :D. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára