sobota 12. apríla 2014

Prešporkovský bazárik + TRH-PIAC-MARKT + Kreativita&Hobby

Tento víkend je ako stvorený na nakupovanie a obkukávanie :D Pekné počasie ma zlákalo na niekoľko zaujímavých akcií a dneškom nekončím, zajtra mám v pláne zabehnúť na novú akciu v Starej tržnici- Nedeľnú parádu.
(potom poreferujem :))


Ako prvý bol na rade tradičný bazár vo dvore ZŠ na Grösslingovej ulici pod názvom Prešporkovský bazárik. Predávalo sa tam hlavne detské oblečenie, ale stretla som tam aj môjho obľúbeného antikvariatníka :D. Je to úžasný a zhovorčivý človek. Musíte ho jednoducho zažiť, len si na to vyhraďte aspoň pol dňa. Vlastní zásobený antikvariát na ulici 29. augusta, oplatí sa ísť pozrieť :D.


 A tu je v celej svojej paráde.

Potom som zamierila do Starej tržnice na pravidelný TRH-PIAC-MARKT (ďalší bude 17. mája). A opäť ma niektoré aranžmány predávajúcich zlákali urobiť niekoľko fotografií.

 Asi som bola hladná :D
Rakytník, zaujímavá to rastlinka, ešte som ju asi nikde nevidela, ale má veľmi veľa pozitívnych účinkov na organizmus.
 Kokosové nápoje a cukry. Páčila sa mi ich šou s otváraním kokosového orechu :)
Krásne :)

Spolu s týmto tradičným trhom sa konala aj výstava spojená s predajom handmade výrobkov a tvorivého materiálu s názvom Kreativita&Hobby, ktorú môžete navštíviť ešte aj zajtra, počas Nedeľnej parády.

 Dielko z uterákov.

 Krásne látky, vedela by som si vybrať :)
 Nechýbal aj Korálkový svet so Swarovskim
 Nádherné akvarely talentovanej maliarky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára