utorok 27. mája 2014

Svadobný víkend

Táto sobota bola pre mňa svadobná, nie nebojte sa, ja som sa nevydávala :D,
ale moja veľmi pekná sesternica z tretieho kolena.
Na svadbe som už veľmi dávno nebola, naposledy, keď som bola ešte miniatúrna, no musím povedať, že to pre mňa bola veľmi zaujímavá skúsenosť, hneď z viacerých aspektov.
 

Začnem prvým a to náboženským. Bola to evanjelická svadba, o ktorej som doposiaľ nič nevedela, ale zaujala ma svojou neopakovateľnou improvizačnou a hudobnou stránkou.
V kostole mali krásny svietnik, neodolala som a fotila :D

Ďalším aspektom bola rodinná stránka. Na svadbe som stretla rodinu, ktorú som od malička nevidela a veľmi sa mi páčil ich prístup k životu a k rodinným vzťahom, ktorý bol tak odlišný od tých, ktoré máme vo veľkomestách.
 
Paparazzi foto mladomanželov :D

Posledným aspektom bola krásna, ale pritom jednoduchá výzdoba kostola, stolov, pohostenia a celkový výber fotogenického priestoru, ktorý bol v konečnom dôsledku na nezaplatenie :D

Posúďte sami
Na stoloch nechýbalo malé čokoládové prekvapenie pre každého

Veľmi dobrá torta s dvomi príchuťami
A pre hostí, ktorí sa v sále prejedli, tu bola malá rozkvitnutá záhrada ako stvorená na vydýchnutie si :D

Som veľmi rada, že som tam mohla byť a zažiť to naživo :D
Škoda len tých mobilov ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára