nedeľa 1. júna 2014

Natural cosmetic> Strawberries

Plná chladnička jahôd ma prinútila pouvažovať aj nad ich ďalším prospešným využitím :D a hneď som našla niekoľko zaujímavých spôsobov ako si s nimi môžeme skrášliť celé telo.


Hneď ako prvú spomedzi jahodových kúr som si vybrala tú najjednoduchšiu, ale aj najefektívnejšiu. :D  Veľmi ma potešilo, že nemusím nič miešať, či variť, len jednoducho si zobrať jahôdku, rozkrojiť a potrieť si ňou tvár aj krk a nechať 10-15 minút pôsobiť. A to je celé :D
A účinky? Veľmi priaznivé. Jahody obsahujú látky, ktoré pôsobia proti starnutiu pokožky, odstraňujú akné a stopy po akné (bielia pokožku a (odstraňujú odumreté bunky)), chránia pokožku pred UV, odmasťujú ju a nakoniec ju osviežujú.
A moje dojmy? No po tom ako sa ma moje domáce osadenstvo opäť raz zľaklo, som bola naozaj príjemne prekvapená sviežosťou a hebkosťou mojej pokožky :D.
Určite ju v tomto jahodovom období budem skúšať častejšie. 

A aké jahodové potešenia ešte svojej pokožke môžete dopriať?

Jahodový obklad na opuchnuté oči
Prekrojte väčšie jahody na polovicu a priložte na oči na 15 min.

Jahodový peeling na pery
Zmiešajte dve jahody a cukor a rozmačkajte ich. Zmesou si potom jemne potierajte pery. A ak vám niečo zostane kľudne to spapajte :D

Biele zúbky
Jahody majú aj bieliaci účinok a okrem pokožky nimi môžete vybieliť aj svoje zúbky. Stačí si ich len minútu potierať prekrojenou jahodou.

Jahodový peeling celého tela
V tomto recepte sa opäť stretávame s mojím obľúbeným olivových olejom a cukrom :). Treba teda zmiešať pol šálku cukru, 5 rozmačkaných jahôd a 3 čajové lyžičky olivového oleja a potom sa pred kúpeľom vymasírovať (alebo sa nechať vymasírovať? :D).

 Jahodová maska na tvár
Zmiešajte biely jogurt (v izbovej teplote), jahody a med a aplikujte na 10 minút na tvár, krk alebo ruky a potom umyte vlažnou vodou. 

Takže teraz som si spravila veľmi zaujímavý, ale aj dlhý zoznam receptov, ktorý určite v najbližšej dobe vyskúšam :D Asi tušíte prečo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára