pondelok 14. júla 2014

Najlepšie prázdninové cvičenie je žonglovanie

Ako spojiť pohybovú aktivitu s tréningom mozgu? Jednoducho, začnite žonglovať :D

 Vo svete je už dlhé roky žonglovanie považované za perfektné pohybové a kondičné cvičenie, ktoré môžete robiť v prírode, meste alebo aj doma. A nielen to, je dokonca vedecky dokázané, že pozitívne vplýva na náš mozog a komunikáciu medzi pravou a ľavou hemisférou.

V tomto letnom čase som aj ja zatúžila po pohybe a preto som si za dve hodinky vyrobila takéto tri loptičky a začala so zábavným tréningom. 
Vrelo odporúčam :D 

Moje krásne, vlastnoručne vyrobené loptičky, ktorých dizajn som si trošku upravila :D

Čo budete potrebovať?
Pevnú látku, pevnú niť (ja som použila niť na šitie džínsov), ryžu a dve hodinky času. 

Návodov na výrobu loptičiek som našla veľa, no najviac sa mi páčil tento TU
A veľmi pekné video podľa, ktorého som sa naučila veľmi rýchlo žonglovať, som našla TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára