nedeľa 28. septembra 2014

DesignSUPERMATKET v Starej Tržnici

Festival Bratislava Design Week aj tento rok ponúkol veľa zaujímavého, ale na DesignSUPERMAKET som sa tešila asi najviac a preto som tam zavítala ešte včera večer, keď sa akcia začínala. Mala som svoje dôvody :D
 Kde inde môžete na jednom mieste stretnúť viac ako 30 popredných českých dizajnérov, načerpať toľko inšpirácie, porozprávať sa s nimi a dať si zaväzujúce plány, že si na budúcu akciu našetríte viac, aby ste si mohli odniesť aspoň jeden kúsok? Ceny boli naozaj dosť vysoké a mne sa nanešťastie páčia vždy tie najkrajšie a zároveň najdrahšie kúsky :D. Ako by povedali mnohí, je ťažké mi vo všetkom vyhovieť :D Pozdravujem.

Ak máte chuť tak akcia pokračuje v Starej tržnici aj dnes do 19:00.

A ešte pár fotiek, ktoré Vám môj zážitok priblížia.








Užite si peknú nedeľu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára