nedeľa 16. novembra 2014

Posledný tohtoročný trh starožitností

Po malej prestávke som späť :D. V sobotu ma moja dobrodružná a starožitnosti milujúca duša zaviedla do Senca. Konal sa tam jeden z každomesačných trhov starožitností a kedže si nikdy nenechám ujsť príležitosť obzrieť si "novinky" v tejto oblasti, musela som tam byť :D
Najprv to nevyzeralo veľmi nádejne, počasie nebolo ideálne, no niekoľko predajcov predsa len prišlo a rozložilo sa na neveľkej ploche za bránami Slnečných jazier. Ľudí bolo menej a tak som mala čas podebatovať s predávajúcimi a poriadne si obzrieť ich poklady.
Moje predsavzatie, že budem pred Vianocami šetriť nedopadlo veľmi dobre, ale zato som našla pár veľmi pekných kúskov, ktoré pekne oživia interiér a potešia každé ucho :D





 Táto vecička ma dosť zaujala. Je to nádobka na rúž so zrkadielkom.

A tu sú moje nové poklady: švajčiarske hodinky, ktoré krásne tikajú a sú naozaj presné :D porcelánový flakónik na parfém, pekne zdobený vešiačik a zaujímavá sklenená misa na šalát? :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára