sobota 3. augusta 2013

My experience with make-up artist

Zbožňujem dobré náhody, pretože vždy so sebou prinesú niečo nové a neočakávané. A práve jedna z nich ma priviedla k dnešnému úžasnému ránu, ktoré som strávila v spoločnosti sympatickej make-up artistky Vandy Berithovej.
Náhodou som narazila na jej neodolateľnú ponuku líčenia na FB a hneď som si dohodla termín. Priznám sa, že sa pramálo venujem make-upu, ale vždy som túžila zveriť sa do rúk profesionálky, aby som sa niečomu priučila. A tak sa aj stalo :D.
Prišla ku mne domov a za necelú hodinku, čo sme preklábosili o všetkom možnom a hlavne o mojom make-upe :D sme sa dopracovali k tomuto výsledku. Čo poviete?



Veľmi rada spoznávam nových ľudí, ktorí ma dokážu inšpirovať. Obdivujem jednotlivcov, ktorí sa neboja opustiť svoje životy v nudnom zamestnaní a odvážia sa profesionálne venovať niečomu čo majú radi a čo ich baví.
Takto postupuje aj táto príjemná osôbka, ktorá mi prezradila, že túto prácu zbožňuje, pretože prináša do všedného života krásu a radosť. Mala pravdu, veľkú radosť priniesla aj mne :D

Pre niekoho, kto sa nelíči, môže byť make-up naozaj veľkou zmenou. Preto som chcela na začiatok vyzerať, čo najprirodzenejšie a tak Vanda použila minimum dekoratívnej kozmetiky. Pre zvedavejšie z vás :D som odfotila niekoľko produtov, ktoré Vanda použila.


zľava: BB cream Garniere (svetlejší odtieň), hubka na nanášanie BB creamu (DM drogéria), ceruzka na obočie Essence, maskara, tekuté linky, korektor vo farbe BB creamu (nie je na obrázku), bene tint (niečo medzi farbou a leskom, fakt super vecička, vydržala mi na perách celý deň), farba na líčka Paese a hrubší mini štetec, nakoniec odličovač na oči od Mary Kay.

A nakoniec som dostala aj nečakaný darček :D


Ďakujeeem :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára