piatok 2. augusta 2013

Natural face mask from James Wong

Ako ste si asi všimli, v poslednej dobe som začal holdovať prírodnej kozmetike. Po tom ako som vyskúšala prírodné prostriedky proti akné, ako ste sa dočítali minule, skúsila som aj ďalšiu vychytávku, tentoraz z dielne známeho britského vedca (etnobotanika) a záhradníka Jamesa Wonga.
Okrem toho, že je to veľmi pekný muž, má aj perfektné receptíky. Pár sa ich na mojom blogu určite ešte objaví. Tentoraz som skúsila jeho recept na prírodnú masku z kiwi a papáje.
Príprava bola veľmi jednoduchá, náklady malé a naučila som sa pracovať so želatínou :D Maska mala priam neuveriteľný účinok. Pokožka po nej bola svieža a jemnučká. Naozaj vrelo odporúčam.

Recept: jedno kiwi, šťava z jednej limetky, polovica papáje, dve vrecká práškovej želatíny

 



Do misky si cez sitko prelisujte jedno ošúpané kiwi. Vznikne tak kiwi šťava, do ktorej pridajte limetkovú šťavu.
Z polovičky papáje vyberte dužinu a rozmačkajte ju vidličkou. Tento rozmačkanec potom prelisujte cez sitko do druhej misky a pridajte dva balíčky želatíny. Misku (najlepšie sklenenú) potom dajte na hrniec nad vriacu vodu a miešajte, až kým zmes nebude hustejšia (želatínová, pozor nevarte, len zahrejte).
Potom ju odstavte a za stáleho miešania, ešte do teplej zmesi, vmiešajte kiwi s limetkou a nechajte vychladnúť. Masky bude dosť aj pre viac osôb, môžete ju doniesť aj kamarátkam.

Ešte pár pravidiel:
  • Maska sa môže používať po vychladnutí alebo ešte vlažná. 
  • Necháva sa pôsobiť 10 až 60 minút a potom sa opláchne teplou vodou.
  • V chladničke vydrží 48 hodín, najlepšie v sklenenej a uzavretej nádobe.
  • Pred jej prvou aplikáciou si spravte 24 hodinový test, ak mávate alergické reakcie. Ak by ste pocítili svrbenie a nepríjemné pocity, tak masku hneď zmyte.
Hotovo. Zábava sa môže začať.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára