streda 25. septembra 2013

Večer v Urban café

Minulý štvrtok sme s kamarátkami zavítali do novej kaviarne v OD Dunaj s názvom Urban café. Do vnútra vás naláka jedinečný dizajnový výklad, v ktorom môžete naplno vychutnávať potešenie z príjemného posedenia s priateľmi.

Pri vstupe vás, tento raj vintage-industrial dizajnu, privíta tonami najnovších bestsellerov patriacich kníhkupectvu, s ktorým je kaviareň spojená. 
V kníhkupectve ma upútal tento dekoratívny luster. Chcela by som vidieť tiene, ktoré vrhá na steny :D. Dalo by sa pri ňom vôbec čítať?


Kaviareň tvorí väčší otvorený priestor, ktorý vo mne evokoval pohodlné posedenie v eklektickej francúzskej kuchyni :D.


Skoro všade kam prídem, hľadám v nápojovom lístku horúcu čokoládu. Aj tu som neodolala a objednala si extra horkú čokoládu (70%). Naozaj som sa tešila na ten príval horkého pokušenia, no keď ju doniesli, moje sklamanie museli počuť až na ulici :D. Za tri eurá, tri lyžičky čokolády s príchuťou lacnej čokolády z nemenovaného supermarketu a ešte k tomu bola studená.
Nechcela som to nechať len tak a skúsila trošku vyjednávať s čašníkov, či sa tá porcia nedá aspoň zväčšiť. Pozrel na mňa ako na blázna a tak aj odpovedal: "Ale aká je dobrá.", pomasíroval si brucho a otočil sa na opätku :D. Dobré nie?


Čaj, ktorý si dala kamarátka, bol vraj fajn. Dávajú k nemu aj takéto mini stopky. 


Pohodlné kovové stoličky Tolix. Keď si raz budem zariaďovať jedáleň, určite si ich zoženiem. :D.


A ešte trošku inšpirácie :D



Ako ste si asi všimli, tak táto kaviareň ma najviac upútala svojim zariadením, vďaka ktorému jej nápojovému lístku dám v budúcnosti ešte jednu šancu :D. 
Viac si budete musieť pozrieť osobne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára