streda 2. októbra 2013

This week: Bartending course

Tí, čo ma poznajú vedia, že neustále skúšam nové veci a získavam nové zručnosti :D. Tento týždeň som sa prihlásila na kurz barmanstva, po ktorom som už dlhšie pokukovala. Musím povedať, že je to veľmi príjemné štúdium, asi najlepšie, čo som kedy zažila: trošku teórie, práca za barom a potom príjemné popíjanie rozmanitých drinkov každej chute, vône alebo farby :D
Dnes som absolvovala tretí, predposledný, deň a zajtra bude test a barmanská skúška. Trošku som aj smutná, pretože tam boli veľmi milí ľudia a veľa vecí som sa naučila. No všetko raz skončí a dúfam, že úspešne. Držte mi prosím päste nech to zvládnem :D

Počas "štúdia" som pre vás nafotila niekoľko veľavravných záberov :D
 štúdium a mojito
 bar
sirupy a likéry
 barmanské pracovisko
golden dream a golden cadilac
old fashioned whisky coctail a piňa colada v pozadí
Zajtra ešte budeme skúšať zdobiť drinky, takže bude aj viac takýchto fotografií :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára