nedeľa 27. októbra 2013

Stretli sme sa v Obývačke

A opäť sme s kamarátkami na našej babskej jazde vyskúšali nový podnik. Tentoraz sme zavítali do príjemnej kaviarňo-reštaurácie Obývačky.

Cesta od Kamenného námestia nám netrvala ani 5 minút a boli sme v teplučkej a prítulnej Obývačke. Zariadená bola pohodlným a štýlovým nábytkom z čias našich mám a babičiek :D. 
Tu sme sa uvelebili.
Pred nami bola takáto obývačková zostava, skoro ako z filmu.
Ako pekný dizajnérsky nápad ma zaujala táto stena plná kníh. Len neviem, či by som to bola schopná urobiť svojim milovaným knihám :D.

Nápojový lístok bol plný, ale nič ma tam výslovne neohúrilo a ani nemali moju obľúbenú čokoládu :(. Hladné sme neboli, takže sme denné menu veľmi neskúmali.
Mali tam však pekne dlhú ponuku jogurtových a zmrzlinových shakeov, ktoré som sa však na prvom "rande" neodvážila vyskúšať. Na budúce sa určite osmelím viac :D.
Nakoniec som neodolala lákavej ponuke koláčikov, ktoré na mňa žmurkali z baru :D. Tu ich máte.
Koláčik s bielou čokoládou
Smotanový koláčik

A ešte nakoniec dodám, že ma príjemne očaril ochotný personál a naozaj prijateľné ceny na to, že sme boli v centre Bratislavy :D. Verím, že to nebola naša posledná návšteva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára