sobota 25. januára 2014

DIY: A new coat for notebook (decoupage)

Včera som si kúpila malý zápisník, ktorého dizajn sa mi už pri nákupe vôbec nepozdával a dnes, pri druhom pohľade, už vonkoncom nie. Preto som sa rozhodla dať mu nový, ale recyklovaný kabátik. :D A tu je výsledok.


Použila som na neho papierový obal z nákupu, preto nie je papier úplne rovný, ale to mi nevadí.


Ak máte chuť ozdobiť si aj svoje zápisníčky, tak budete potrebovať lepidlo (ja som použila lepidlo na decoupage, ktoré je zároveň aj lakom), mäkký štetec, ktorý nepúšťa vlasy, nožnice, papier alebo servítku a zápisník, prípadne nejaké ozdôbky, písmenká alebo trblietky.


1. Odmerajte si dostatočné množstvo papiera, alebo zápisník natrite farbou. Nezabudnite, že ak na neho budete lepiť servítku, tak bude farba presvitať, preto voľte podobný odtieň ako na servítke :) Lepenie servítky bod 3.


2. Natrite povrch lepidlom a postupne nalepujte papier. Nezabudnite každý kúsok poriadne vyrovnať. Keď sa vám zdá, že lepidlo uschlo môžete papier ešte raz natrieť napr. disperzným lepidlom alebo akrylovými farbami.


3. Po vyschnutí prvého náteru som sa rozhodla, na zadnú stranu zápisníčku, pridať ozdobnú servítku. A to tak, že som natrela lepidlom miesto určenia, potom jemne nalepila servítku (len jednu vrstvu servítky) a pretrela ju jemne od stredu ďalšou dávkou lepidla.


Lepidlo nechajte aspoň hodinku zaschnúť a ak túžite po vyššom lesku môžete aplikovať aj viac vrstiev :)


A tu je konečný výsledok :)
Veľmi príjemný víkend, som so sebou spokojná :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára