štvrtok 31. júla 2014

Broskyňový nektár s čajom

Ovocia máme doma v lete neúrekom a kedže ho treba vždy čo najskôr zjesť, vymýšľam rôzne spôsoby, ako ho čo najchutnejšie zužitkova.
Tentoraz som sa zamerala na kopu broskýň, ktoré už mali na mále a tak som z nich urobila veľmi dobrý nektár, ktorý mi veľmi rýchlo pomohol ich počty zredukovať :D

Nápoj sa piť teplý, ale aj studený. Páči sa mi, že sa dá pri ňom experimentovať.

Čo budete potrebovať?
broskyne
citrón
cukor (vanilkový cukor)
čaj (ovocný, zázvorový, mangový,.., podľa chuti)

1. Uvarte si čaj podľa vlastného výberu, môžete aj viacej druhov a experimentujte :D
2. Broskyne ošúpte a nakrájané dajte do mixéra. Pridajte citrónovú šťavu a cukor (podľa chuti) a premixujte. Ochutnajte, či vám chuť vyhovuje, pridajte čaj (ja som použila zázvorový) a premixujte. Čaj môže byť teplý, ale aj studený. Záleží na Vás. 
3. Ak chcete mať nápoj studený pridajte do neho vychladený čaj alebo kocky ľadu. Neodporúčam dávať nápoj na dlhšie do chladničky, bo zmení farbu a konzistenciu, ale stále sa dá konzumovať aj na druhý deň, len to už nie je na fotku :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára